Acest site foloseşte cookies pentru a imbunatati experienta ta de navigare. Pentru mai multe detalii referitoare la cum folosim datele tale si la drepturile tale te invitam sa citesti Politica de utilizare Cookie-uri
Shoop.ro
Cosul tau Cosul tau
(0 produse 0,00 lei)
Contul meuContul meu ContactContact
Shoop.ro > Ghid cautare cautare avansata
Săptămâna televizoarelor LG: În perioada 09 - 21 Iunie, Shoop.ro îți oferă până la 20% discount la toate TV-urile din stoc!

Categorii



Producatori

...toti producatorii

Ultimele produse vizitate

Proiector SONY VPL-SW225, 3LCD, WXGA 1280x 800, 2600 lumeni, 3000:1, boxa 1x 16W, telecomanda, alb Imprimanta laser color Kyocera FS-C5150DN, 21 ppm, 9,600 dpi, duplex Cabinet metalic 19 inch 21U 600X450mm DOUBLE SECTION WALLMOUNT, Canovate

Publicitate


Compari.ro - ghid autentic de shopping

Ghid

In aceasta pagina aflati despre:

 

1. Cum se comanda produsele dorite.

2. Cum gasesc si cum aleg usor produsele.

3. Detalii despre autentificare si utilizarea contului personal.

4. Modalitati de plata.

5. Ridicarea / Livrarea comenzilor.

6. Dreptul la denuntarea unilaterala.

7. Garantia produselor.

8. Prezentarea si actualizarea informatiilor din site.

 

 

1. Cum se comanda produsele dorite.

 

Magazinul nostru va pune la dispozitie trei modalitati de comanda: comanda telefonica, comanda rapida pe email si comanda pe site.

 

Comanda telefonica se poate efectua sunand la oricare din numerele de telefon de mai jos la care unul dintre consultantii nostri de vanzari va prelua comanda:

 

Romtelecom:

021.318.84.84

Orange:

0766.60.38.40

0751.18.00.07

 

Comanda rapida pe email se efectueaza prin accesarea link-urilor [email protected] prezente in paginile fiecarui produs.

 

Pentru ambele metode descrise mai sus este nevoie sa ne furnizati datele de facturare si livrare. De aceea va recomandam varianta de comanda pe site.

 

Pentru a comanda pe site este nevoie de "punerea in cos" a produselor dorite, de "accesarea" contului dumneavoastra (in care se vor regasi sau introduce datele de facturare) si de "validarea comenzii". Produsele pot fi puse in cos anterior sau dupa intrarea in cont (autentificare). In oricare din etapele de mai sus, aplicatia interactiva va furnizeaza modalitatea de continuare.

 

Punerea in cos se realizeaza prin apasarea butonului "Pun in cos" aflat in listele produselor sau paginile cu detaliile produselor. Produsul va fi astfel "retinut" in cosul virtual si sunteti automat directionat la "cosul de cumparaturi " personal. Aici puteti modifica cantitatea dorita, puteti " continua cumparaturile " (pentru adaugarea si a altor produse in cos) sau puteti trece la pasul urmator "Cumpar acum". Prin actionarea butonului "Cumpar acum" veti fi directionat in meniul de "autentificare" (in cazul in care nu sunteti logat) sau direct la pagina de "confirmare comanda " (in cazul in care v-ati logat anterior). In pagina de " Confirmare comanda " are loc finalizarea comenzii prin actionarea butonului "Valideaza comanda".

In urma comenzii pe site veti primi un email automat sub forma de "factura proforma" cu un numar unic de inregistrare.

Proforma devine valabila numai in urma confirmarii de catre operatorii nostri, telefonic sau pe email. Perioada de valabilitate o ofertei este de 24 ore din momentul confirmarii.

 

2. Cum gasesc si cum aleg usor produsele.

 

Aplicatia noastra permite cautarea produselor prin doua modalitati: dupa cuvinte cheie sau prin filtre de selectie.

 

Pentru cazul in care cunoasteti produsul dorit puteti folosi motorul de "cautare" prin introducerea de cuvinte cheie (cod produs, model, denumire, cuvant cheie) sau "cautare avansata " (care foloseste pe langa cuvant cheie si fitre de selectie pentru categorie, producator si nivel de pret). Astfel prin introducerea cuvintelor cheie ajungeti direct la produsul/produsele corespunzatoare cautarii dumneavoastra.

 

Pentru cazul in care doriti sa obtineti mai multe informatii in vederea luarii deciziei de a achizitiona un produs, magazinul nostru va pune la dispozitie mai multe instrumente speciale:

- Pagini dedicate pentru "Promotii", "Lichidari de stoc", "Cerere de Oferta".

- Meniu pe trei nivele de selectie a categoriei in care prin accesarea paginilor si subpaginilor puteti vizualiza "Ofertele Speciale" si "Produsele Recomandate" corespunzatoare categoriei selectate.

- Informatii detaliate despre fiecare produs (caracteristici, pagina producatorului, disponibilitate stoc)

- Filtre de selectie corespunzatoare fiecarei categorii.

- Modul de comparare a produselor.

 

3. Detalii despre autentificare si utilizarea contului personal.

 

Autentificarea (logarea) se face diferentiat in functie de modalitatea de facturare: pentru persoane fizice si pentru persoane juridice. Identificarea contului se face prin adresa de email si parola. Dupa crearea unui cont sunteti directionat in meniul cu "Detalii cont" unde puteti edita/actualiza datele contului dumneavoastra, puteti modifica parola si adresa de email. Tot in acest meniu puteti vizualiza istoricul comenzilor dumneavoastra. Crearea contului este confirmata de primirea unui email automat.

 

4. Modalitati de plata.

 

Magazinul nostru va ofera mai multe modalitati de plata:

 

- Plata cu numerar la livrare. Aceasta poate avea loc fie la sediul nostru fie la agentii nostrii (pentru zona Bucuresti) fie la transportatori (atunci cand transportul este asigurat de firmele de curierat). Pentru cazul in care plata se face ramburs (livrare in afara Bucurestiului) se aplica taxa ramburs de 6 RON.

 

- Plata prin ordin de plata. Pentru plata prin ordin de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:

Nume firma: S.C. Digicon Net S.R.L.
Cod unic de inregistrare: RO 22902276
Nr. Registrul Comertului: J40/23209/2007
Cont: RO76 INGB 0000 9999 0816 8689 – Cont ING Bank N.V. Amsterdam – Sucursala Bucureşti

Cont Trezorerie: RO15TREZ7035069XXX010185 - Trezorerie Sector 3

 

- Plata cu card bancar la sediul nostru (POS).

 

Indiferent de modalitatea dorita, plata se face in numerar, in lei, la valoarea din momentul confirmarii telefonice a comenzii.

 

Preturile afisate pe site sunt in RON si includ TVA.

 

5. Ridicarea / Livrarea comenzilor.

 

Dupa confirmarea operatorilor nostrii, comanda poate fi:

 

1. Ridicata de la sediul nostru din strada Luigi Cazzavillan nr. 9A, sector 1, Bucuresti (vezi harta);

 

2. Livrata la o anumita adresa. In cazul livrarii, costurile de transport sunt urmatoarele:

 

- Pentru Bucuresti:

Gratuit daca valoarea comenzii depaseste 999 RON (inclusiv TVA).

In cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 999 RON (inclusiv TVA) costul livrarii efectuate de catre curierii proprii este de 24 RON.

Pot exista exceptii in cazul pachetelor foarte mari sau livrari speciale.

 

- Pentru livrarile in afara Bucurestiului:

Costul expeditiei standard este de 20 RON (inclusiv TVA). Pentru colete ce depasesc 5 Kg sau echivalentul volumetric (Volum cmc/ 6000) costul expeditiei creste cu 0,8 RON / Kg, pentru fiecare kilogram suplimentar. Taxa de ramburs, in cazul aplicarii ei (expeditie in provincie si plata cu numerar), este de 6 RON (TVA inclus). In cazul expeditiilor in afara retelei Fancourier se adauga 1 RON (inclusiv TVA) pentru fiecare km efectuat intr-un sens.

La cererea clientului se pot folosi si alte firme de curierat.

 

Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. Pentru livrarile in afara Bucurestiului timpul de livrare poate fi conditionat de problemele legate de organizarea si logistica firmelor de curierat.

 

In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntindu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.

 

Va rugam sa verificati produsele primite prin curierii propri shoop.ro sau prin firmele de curierat rapid partenere, in momentul primirii coletului, eventualele reclamatii trebuiesc formulate in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. Societatea noastra S.C. Digicon Net S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile ulterioare care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.

 

Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine si de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi pe site-ul acestuia sau/si in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului.

 

6. Denuntarea unilaterala.

 

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Recomanam utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Digicon Net S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

 

In cazul in care produsele achizitionate nu corespund asteptarilor dumneavoastra, va vom restitui contravaloarea acestora. Toate produsele oferite beneficiaza de garantie si sunt livrate in ambalajele originale. Prin urmare produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar. Produsele software (sisteme de operare, programe, aplicatii, antivrusi, jocuri, etc) se pot returna doar sigilate. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului. De asemenea produsele de tip periferice office pentru care a fost desfacut tonerul si folosit nu mai pot fi returnate.

 

Contravaloarea produselor va fi restituita integral, fara insa a calcula eventualele comisioane ce ar putea decurge din tranzactii bancare. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 30 de zile, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile. In cazul achitarii produselor prin cardul bancar, direct pe site-ul nostru, veti primi o notificare prin e-mail, imediat ce contravaloarea produselor a fost returnata.

 

Costurile de returnare intra in sarcina clientului. Produsul trebuie sa fie predat la sediul nostru din Strada Luigi Cazzavillan nr. 9A, sector 1, Bucuresti, telefon 021 - 3188484. Pentru ca returnarea sa fie completa, este absolut necesara inapoierea produsului impreuna cu o copie a certificatului de garantie si a facturii fiscale. Pierderea documentelor va atrage intarzieri privind restituirea contravalorii produselor, pana la finalizarea situatiei.

 

Procedura de returnare a produselor este supusa unor termene si conditii minimale. In functie de constatarile realizate referitor la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc), shoop.ro isi rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa.

 

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

 

Consumatorul informeaza Digicon Net S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin trimiterea unui e-mail trimis la una din adresele societatii. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate societatii Digicon Net S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

 

Obligatiile care revin societatii Digicon Net S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

 

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software;
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc);
  • c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
  • Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate:
    • masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit,  Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit,  etc.
  • Produse pentru bucatarie si servire -   se pot returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
  • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
  • Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite  insotite de eticheta originala si integra
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

 

7. Garantia produselor.

 

Shoop.ro livreaza numai produse noi cu certificat de garantie. Perioada de garantie este acordata pe baza garantiei acordata de catre producatorul bunului respectiv si este cel putin egala cu aceasta. Shoop.ro poate majora perioada de garantie pe propria raspundere dar in acest caz se vor preciza explicit costurile extensiilor de garantie. De asemenea garantia poate fi extinsa in baza extensiilor de garantie acordate de producator, contra cost si in baza codurilor existente. In acest caz, extensia de garantie trebuie activata online pe site-ul producatorului, procedura fiind descrisa in certificatul de extensie de garantie primit impreuna cu echipamentul (sau separat). Activarea online intra in sarcina beneficiarului.

Optiunile sau accesoriile echipamentelor pot avea garantie diferita fata de sistemele de baza. De exemplu acumulatorii calculatoarelor portabile si ale UPS-urilor au 6 luni garantie indiferent de durata de garantie a sistemului de baza. Piesele de schimb beneficiaza de asemenea de o perioada de garantie de 6 luni.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea nr. 296 / 28.06.2004 privind Codul Consumului si cu Legea nr. 449 / 12.11.2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente, copii dupa factura fiscala si certificatul de garantie. Toate produsele cumparate trebuie verificate in ceea ce priveste modelul cumparat, integritatea si aspectele estetice si exterioare in momentul ridicarii de la sediu si/sau primirii prin curier. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile care nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie si/sau care se datoreaza unor forte exterioare, de orice natura, nu va fi luata in cosiderare.

 

In conditii obisnuite, firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru datele stocate pe echipamentele aduse in garantie. La cererea scrisa a clientului se poate retine suportul de stocare separat in vederea asigurarii datelor.

 

Acoperirea cheltuielilor aferente transportului produsului spre solutionarea garantiei revine in responsabilitatea clientului.

 

Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor sau indepartarea etichetelor de identificare atrage anularea garantiei acestor produse.

 

8. Prezentarea si actualizarea informaţiilor (preţuri, stocuri, specificaţii) din site.

 

Informatiile din acest site sunt prezentate in urma documentarii amanuntite de pe site-urile furnizorilor si producatorilor pentru echipamentele comercializate. Preturile si disponibilitatea produselor sunt preluate automat conform listelor de preturi si disponibilitati ale distribuitorilor oficiali. Prin urmare este posibil sa apara diferente pentru care nu suntem raspunzatori. Toate preturile sunt valabile in limita stocului disponibil iar confirmarea este valabila doar in urma consultarii telefonice cu operatorii nostri.

 

 

Shoop.ro va ureaza shoop .ing placut!

 

Shoop.ro | Cosul meu | Contul meu | Producatori | Despre noi | Contact | Termeni si conditii | Politica de utilizare Cookie-uri | A.N.P.C

Copyright © 2018 | Shoop.ro | Digicon Net SRL, CUI: RO22902276, Reg.Com.: J40/23209/2007

www.price .ro - your shopping expert  Ghidul tau autentic de shopping.  Viziteaza magazinul shoop.ro pe ShopMania